ANÁLISE ANUNCIO
Análise da imaxe publicitaria:
Guía resumida para a análise
1 ANÁLISE OBXECTIVA:
Descrición dos elementos que compoñen o anuncio (escenario,
personaxes, obxectos, etc.)
MARCA
PRODUTO
MEDIO QUE O DIFUNDE
ELEMENTOS DA MENSAXE PUBLICITARIA
TEXTO
- Slogan. Figuras literarias.
- Corpo do texto.
- Tipo e tamaño de letra.
IMAXE
- Formato.
- Procedementos, técnicas e recursos expresivos (retórica da imaxe)
- Elementos que configuran a imaxe:
Puntos, liñas e formas
Textura
A luz, clases e direccións
Cor
Encadre: escala e angulación
Composición: tipos de composición, centros de interese, relación figura fondo….
FUNCIÓN: Identificar que función ou funcións cumpre aplicadas ao anuncio:
- De información
- Persuasión
- Económica
- Desproblematizadora (de rol, de seguridade)
- Estética
2. ANÁLISE SUBXECTIVA. INTERPRETACIÓN.
INTENCIÓNS COMUNICATIVAS. MANIPULACIÓN
INTENCIÓN DO SLOGAN
MOTIVACIÓNS. (benestar, amizade, aventura, sexo, recoñecemento social…)
SIGNIFICADO DA IMAXE (Explicación das razóns posibles que xustifiquen o tipo de imaxe,
composición, a cor, etc)
RELACIÓN ENTRE A IMAXE E O TEXTO
GRAOS DE SIGNIFICACIÓN DA IMAXE ( Iconicidad, monosémia, orixinalidade,
simplicidade….)
Your article is extraordinarily smart.I love to browse your diary's posts everyday and that i got vast facilitate from your blog and developed a replacement app save from net app for android you'll check.Thanks for wonderful diary.
ResponderEliminar